Dziennik budowy

GRUDZIEŃ 2012

Firma zajmująca się m.in. wizualizacją obiektów, wykonała reklamy i tablice informacyjne, następnie zamontowane wewnątrz oraz na zewnątrz inwestycji. Ukończono fizyczne prace związane z podłączeniem siedzby BSC do sieci wodociągowo - sanitarnej.
Swoje obowiązki podjęły firmy, z którymi podpisano umowy w zakresie ochrony i utrzymania czystości obiektu. Generalnie całość została w 100% technicznie wykonana. Teraz czekamy już tylko na zatwierdzenie formalności związanych z dokumentacją i można brać się do pracy.

LISTOPAD 2012

Zamknięto część robót związanych z drogami i miejscami parkingowymi w firmie. Zakończono część socjalną w pełnym zakresie, do zagospodarowania przez użytkowników lokali biurowych. Przeprowadzono profesjonalne żywicowanie posadzek w pomieszczeniach technicznych (hala, magazyn, warsztaty). Sfinalizowano także prace związane z przyłączami, energetycznym i gazowym oraz ogrodzeniem. Dzięki temu w naszej nowej siedzibie pojawił się m.in. stały dopływ prądu.

PAŹDZIERNIK 2012

Biurowiec został pomalowany z zewnątrz, rozpocząto także wykańczanie pomieszczeń w środku (posadzki, kafelki, malowanie, sufity podwieszane etc.). Wokół inwestycji wykostkwano część wschodnią i zachodnią parkingów. Na terenie hali serwisowej ukończono budowę kanałów obsługowych i wybetonowano posadzkę.
Stacja serwisowa została zamknięta po montażu bram wjazdowych na stanowiska.

WRZESIEŃ 2012

Pojawiły się okna i aparaty wentylacyjne w hali. Wykonano przegrodę dla potrzeb lakierni i prac blacharskich. Kontynuowano realizację prac elektrycznych (m.in. oświetlenie zewnętrzne) i instalacyjnych (kanalizacja, wentylacja).
Biurowiec został ukończony w stanie surowym wraz z montażem attyk reklamowych. Rozpoczęto prace związane z podłączeniem ogrzewania gazowego firmy, a także „wykostkowano” część południową parkingów i dróg wewnętrznych.

SIERPIEŃ 2012

Hala została zamknięta "od góry" świetlikiem i ocieplona. Budynek socjalny także zadaszono i rozpoczęto montaż okien oraz ścian wewnętrznych.
Ustawione zostało zewnętrzne przyłącze elektryczne oraz rozpoczęto budowę dwóch kanałów serwisowych. Wybudowano także większość ogrodzenia działek.

LIPIEC 2012

Zakończone zostały prace murarskie parteru biurowca, dzięki czemu możliwe stało się wejście na poziom 1 piętra. Postawiono podstawową konstrukcję hali serwisowej.
Część prac wykonały ekipy odpowiedzialne za elektrykę i wentylację obiektu oraz podwykonawcy realizujący podłączenie instalacji teletechnicznych (internet, telefony).

CZERWIEC 2012

Rozpoczęto murowanie ścian budynku stacji serwisowej, a także ich ocieplanie. Pod koniec miesiąca firma "Montostal" dostarczyła i zaczęła montować konstrukcję stalową hali. Częściowo wykonano również podbudowę pod drogi i place parkingowe.

MAJ 2012

Geodeci oznaczyli odpowiednio plac budowy. Następnie wykonano zbrojenia i fundamenty hali oraz budynku socjalnego, zmagając się z wodami gruntowymi. Przygotowano także część kanalizacji na terenie naszych działek.

STYCZEŃ – KWIECIEŃ 2012

W ostatnią fazę weszły przygotowania do otrzymania pozwolenia na budowę nowej siedziby. Po uzyskaniu stosownych zezwoleń przeprowadzona została wycinka drzew na terenie działek. Firma, z którą podpisano umowę wykonawczą zainstalowała na miejscu pierwsze kontenery magazynowe, dzięki uprzejmości sąsiadującego z nami Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Gliwice.